Menu
Afaceri / Tehnologie

Care este rolul productiei de display?

Care este rolul productiei de display

Tehnologia revolutioneaza tot ceea ce facem, iar aceasta include si industria de retail. Cu nevoia constanta de imbunatatire a performantei, sistemele sunt optimizate si procesele imbunatatite pentru a oferi nu numai viteza, ci si o calitate superioara a serviciilor. Una dintre aceste zone este productie display.

Astazi calitatea unui produs este la fel de importanta ca si modul in care acesta este prezentat. Forma de afisare ar trebui sa-si sporeasca calitatea. De aceea trebuie sa alegi productie display atragatoare.

Indiferent ce tip de afacere ai, adoptarea de standuri din carton si display-uri de tip POP si POS iti poate transforma afacerea in una profitabila, ajutandu-te sa iti cresti vanzarile.

Exista mai multi factori diferiti de care ar trebui sa tii cont atunci cand alegi productie display:

  • Design-ul;
  • Materialul;
  • Vizibilitatea si gradul de utilizare;
  • Cat de usor este de manevrat si asamblat;

Scopul oricarui afisaj POS este de a atrage atentia asupra produsului si de a profita la maximum de expunerea lui. Acest lucru este deosebit de important in magazinele aglomerate, unde cumparatorilor li se prezinta atat de multe optiuni diferite.

Exista foarte multe optiuni de productie display din care poti alege:

  • Standuri;
  • Pop;
  • POSM;
  • CHEP;
  • Floor Display-uri;
  • Casete luminoase;
  • Afisaje digitale;

Beneficiile si rolul pe care le ofera productia display sunt:

  • Promoveaza produsul si sporeste gradul de constientizare al cumparatorului.
  • Consolideaza imaginea produsului.
  • Motiveaza si convinge cumparatorul sa aleaga produsul tau.
  • Stimuleaza cumparaturile impulsive.
  • Expunere crescuta pentru articolele promovate prin productie display.
  • Promovarea diferitelor ambalaje, dimensiuni ale articolului sau aplicatii ale produselor.
  • Imbunatatirea gradului de cunoastere a marcii in una sau mai multe locatii.
  • Publicitate mobila si acces pentru confortul clientilor.
  • Cresterea gradului de constientizare a consumatorilor cu privire la promotiile temporare.
  • Plasarea strategica a produselor care va stimula clientii.
  • Alege productie display daca vrei sa dezvolti constientizarea marcii si evidentierea produselor noi.

No Comments

    Leave a Reply

    For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

    I agree to these terms.