Menu
Blog

Înapoi la școală: cel mai bun preț pentru un laptop?

România, septembrie,2020. În mod normal aceasta era perioada de maxim interes pentru părinții a căror odrasle se întorc la școală după o bine meritată vacanță. Uniforme, cărți, materiale școlare etc. Întoarcerea la școală implică, în general, o cheltuială importantă pentru familii. Găsirea celui mai bun preț pentru fiecare produs ajută la reducerea impactului asupra economiilor unui cămin.

Dar anul acesta lucrurile stau diferit față de cum am fost obișnuiți. În loc de cărți și caiete, creioane și pixuri prioritățile au fost schimbate pe echipamentele IT, care să asigure o bună desfășurare a orelor din mediul online. Motiv pentru care, la mare căutare în această perioadă sunt laptopurile, în primul rând, atât în rândul elevilor cât și al școlilor și al cadrelor didactice, mai apoi camere web cu o calitate a imaginii bună, microfoane, căști etc. Evident că aceste produse depășesc cu mult bugetul părinților pe care îl alocau până acum pentru sezonul de toamnă și începerea școlii. De aceea, aceștia vor fi primi care vor căuta să găsească cel mai bun raport calitate preț pentru achiziția unui nou laptop.

Momentul este prielnic pentru tine ca și comerciant să vii cu oferte avantajoase, astfel încât să mărești profitul afacerii tale și să câștigi noi clienți sau să îi fidelizezi pe actualii. Și cum să faci acest lucru? Cu ajutorul unui soft de monitorizare preturi online, care îți poate oferi toate informațiile necesare pentru a stabili o strategie de preț, astfel încât sa fii opțiunea numărul unu pentru clienții care doresc să cumpere un laptop, sau alte echipamente it.

Să-ți explic cum funcționează acest instrument de monitorizare a competiției.

În primul rând trebuie să răspunzi la câteva întrebări pentru a putea seta acest soft să pornească analiza. Gândește-te cu cine concurezi, care sunt comercianții ale căror acțiuni îți pot afecta direct sau indirect vânzările, deoarece nu ai nevoie să te compari cu business-uri care nu te influențează cu nimic. Găsindu-ți competitorii vei avea răspunsul și la întrebarea , unde te situezi pe piață. Dacă la prima întrebare a fost mai ușor să răspunzi, ei bine poate că la a doua nu ai un răspuns precis. Nu-ți face probleme . Soft-ul ales o sa îți ofere și această informație. În final, ultima întrebare la care trebuie să răspunzi înainte să primești o sumedenie de date este ce produse dorești să compari cu ale competitorilor tăi. Evident că poți alege să afli despre toate produsele pe care le comercializezi, dar momentan o să ne rezumăm la laptopuri și echipamente IT.

În momentul de față instrumentul ales de tine îți va furniza date despre prețurile competitorilor tăi, stocurile produselor acestora, taxe de livrare, ofertele implementate în această perioadă și orice alte informații mai soliciți tu, astfel încât în momentul în care ai raportul cu toate datele cerute, să îl poți analiza și să scoți tot ce e mai bun din acele date, adică o strategie de preț foarte avantajoasă.

Astfel poți crea o ofertă bună pentru sezonul de toamnă și să îți crești vânzările.

Oamenii sunt din ce în mai selectivi când vine vorba de cumpărături, astfel încât comercianții sunt nevoiți să abordeze vânzările în moduri cât mai inedite pentru a-i putea surprinde pe cumpărători și convinge în continuare că merită să cumpere de la ei.

No Comments

    Leave a Reply

    For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

    I agree to these terms.