Mersul la o reprezentanta ofera multe avantaje. Printre cele mai importante, de exemplu, in cazul in care veti cumpara o masina second hand, este securitatea de a avea sprijinul marcilor auto; in plus fata de reconditionarea estetica si verificarea faptului ca nu exista datorii sau probleme cu vehiculul respectiv (in special de natura juridica, politieneasca sau criminalistica).
Pentru ca masina sa fie expusa si disponibila pentru achizitie, aceasta trebuie sa treaca printr-o serie de verificari la dealerul autorizat care sa garanteze ca aceasta va ajunge la mainile tale in cel mai optim mod, avand un istoric complet de mentenanta.
De asemenea, cumpararea de la un dealer va ofera avantaje digitale. Comportamentul consumatorilor s-a schimbat de-a lungul timpului (in special din cauza situatiei neprevazute a Covid-19). Mai mult de 80% dintre cumparatori fac o prima cautare pe internet. Dealerii, constienti de aceste date, pun la dispozitia potentialilor lor clienti informatii valoroase pe propriile site-uri web.
Aceste pagini electronice sunt pline de resurse unde puteti compara, oricand aveti nevoie, diferitele optiuni ale masinilor disponibile, puteti vedea preturile, puteti calcula platile, printre altele.
Atentie personalizata – lucru care conteaza
In lumea de astazi, un serviciu bun este la fel de decisiv in decizia finala de cumparare a unui consumator ca pretul sau calitatea produsului oferit. In cazul reprezentantelor auto, acesta poate fi pana la un punct de cotitura in comportamentul cumparatorului.
Dealerii autorizati au consilieri cu inalta calificare pentru a va ghida in procesul de cumparare a urmatoarei masini, care, asa cum v-am mai spus, poate fi una dintre cele mai importante decizii din viata voastra. Si de ce sa nu o faci cu un profesionist care iti face calatoria mai placuta?
Atentia personalizata pe care ti-o acorda intr-un dealer auto este cea care presupune un tratament direct sau personal cu un consilier care tine cont, in fiecare etapa a achizitiei, de nevoile, gusturile si preferintele tale. Fie ca iti trebuie anumite piese auto BMW, fie ca iti trebuie alte consumabile.
Reduceri si promotii de care poti beneficia
Un alt dintre marile avantaje pe care le are un dealer este numarul mare de masini pe care le puteti gasi intr-un singur loc si, prin urmare, sansele de a obtine o reducere sau de a „vana” unele promotii.
In general, dealerii, pentru a atrage atentia potentialilor clienti, lanseaza vanzari pe tot parcursul anului, nu numai pe noile modele, ci si pe accesorii sau servicii post-vanzare.
De asemenea, nu trebuie sa astepti sa afli o oferta de a solicita informatii si tocmai, datorita atentiei personalizate pe care o au dealerii autorizati, poti discuta cu consilierul tau si poti ridica posibilitatea unei reduceri individuale.
Schimbarea masinii second hand pentru nou
Reprezentantele auto au un alt serviciu atunci cand vine vorba de a face afaceri cu tine pentru un vehicul nou. Cei mai multi primesc masina second hand ca parte a platii pentru noul model pe care doriti sa-l luati acasa.
O parte mai putin stiuta din istoria BMW
Divizia BMW M a lansat prima sa masina de drum, o supermasina cu motor central, in 1978. Acesta a fost urmat de BMW M5 in 1984 si BMW M3 in 1986. Tot in 1986, BMW a introdus primul sau motor V12 in sedanul de lux 750i..
Compania a achizitionat grupul Rover in 1994, insa preluarea nu a avut succes si a cauzat pierderi financiare mari BMW. In 2000, BMW a vandut majoritatea marcilor Rover, pastrand doar marca Mini.
In 1998, BMW a achizitionat si drepturile asupra marcii Rolls Royce de la Vickers Plc.
BMW Z3 din 1995 a extins gama pentru a include un roadster cu doua locuri de productie in masa, iar BMW X5 din 1999 a fost intrarea companiei pe piata SUV-urilor.
Primul motor modern cu turbocompresor produs in masa a fost introdus in 2006 (din 1973 pana in 1975, BMW a construit 1672 de unitati dintr-un motor turbo M10 pentru BMW 2002 turbo), majoritatea motoarelor trecand la turbocompresor in anii 2010.
Primul BMW hibrid a fost BMW ActiveHybrid 7 din 2010, iar prima masina electrica de productie in masa a BMW a fost masina de oras BMW i3, care a fost lansata in 2013 (din 1968 pana in 1972, BMW a construit doua limuzine BMW 1602 Elektro cu baterii electrice pentru Jocurile Olimpice din 1972).
Dupa multi ani de stabilire a unei reputatii pentru masinile sportive cu tractiune spate, prima masina cu tractiune fata de la BMW a fost cea din 2014. Vehicul multifunctional BMW Seria 2 Active Tourer (MPV).
In ianuarie 2021, BMW a anuntat ca vanzarile sale in 2020 au scazut cu 8,4% din cauza impactului pandemiei de COVID-19 si a restrictiilor. Cu toate acestea, in al patrulea trimestru din 2020, BMW a inregistrat o crestere cu 3,2% a cererilor clientilor sai. Deci, BMW a avut performante notabile pe piata de profil.
No Comments