Vreti sa stiti cum sa folositi redactarea SEO pentru a creste ranking-ul?
Daca puteti gasi combinatia perfecta între scrierea pentru oameni si optimizarea pentru SEO, veti culege recompensele.
De aceea, am pus la punct ghidul nostru definitiv de sfaturi SEO pentru redactare. Continuati sa cititi acest articol pentru a descoperi cele mai bune sfaturi si trucuri, precum si greselile cumplite pe care trebuie sa le evitati!
Ce este redactarea SEO (SEO Copywriting)?
Redactarea SEO creeaza continut intr-un mod care va mareste sansele de a obtine o pozitie in motorul de cautare.
Exista intotdeauna dezbaterea – ar trebui sa scrieti pentru motoarele de cautare sau pentru oameni?
Adevarul este ca nu ar trebui sa alegeti doar una dintre aceste variante, puteti scrie ata pentru oameni, cat si pentru motoarele de cautare.
Exista multi factori care influenteaza capacitatea dvs. de a obtine o pozitie in rezultatele motoarelor de cautare, printre care:
- Obiective și utilizare a cuvintelor cheie;
- Intentie de cautare;
- Etichete meta title (meta titluri) si meta descrieri;
- Heading-urile;
- Lungimea continutului;
- Linkuri interne si externe;
- Lizibilitate;
- … si multi altii.
In acest articol, vom discuta despre cativa dintre cei mai importanti factori pentru SEO Copywriting.
Sa incepem!
Găsiti cuvinte cheie relevante cu ajutorul cercetarii de cuvinte cheie
O mare parte a redactarii SEO inseamna ca veti optimiza cuvintele cheie sau frazele cheie, asadar veti dori sa incepeti cu cercetarea de cuvinte cheie.
Veti dori sa gasiti un cuvant cheie / subiect principal, care sa aiba un volum bun de cautare si sa rezoneze cu baza de clienti pe care o atrageti.
Doriti ajutor? Iata 3 metode usoare de cercetare a cuvintelor cheie pentru a va ajuta sa incepeti cautarea!
Intelegeti ce doresc utilizatorii cu ajutorul intentiei de cautare
Ce cauta cu adevarat utilizatorii atunci cand tasteaza fraza cheie aleasa de dvs.?
Uneori, raspunsul nu este evident si, daca creati un tip gresit de continut, va fi foarte dificil sa obtineti o pozitie in clasamentul rezultatelor cautarii.
Cand intelegeti „intentia de cautare”, intelegeti ce cauta cu adevarat utilizatorii.
Cel mai simplu mod de a gasi intentia de cautare a unui cuvant cheie este doar sa il cautati in Google si sa vedeti ce tipuri de continut apar.
Sunt ghiduri fundamentale? Liste? Recenzii? Pagini de produse?
Intelegand mai intai intentia de cautare, va veti asigura ca produceti tipul corect de continut.
Titluri si descrieri meta
Titlul si meta descrierea sunt cele afisate in rezultatele cautarii.
Tratati acest lucru ca si cum ati scrie un anunt – de obicei concurati cu aproximativ 10 alte site-uri web pe carre un utilizator poate face clic, asa ca veti dori sa va atrageti cititorul!
Asigurati-va ca includeti si aici cuvantul cheie principal si, in general, acesta ar trebui sa fie aproape de partea din fata a etichetei titlu.
Crearea unui titlu uimitor
Apoi, veti dori sa creati un titlu atragator care sa includa si cuvantul cheie principal. Acesta este adesea incadrat intr-o eticheta <h1>.
Un titlu bun atrage atentia cititorului si il face sa vrea sa afle mai multe.
Optimizarea continutului
Acum sa vorbim despre cum sa optimizam continutul.
Acoperirea subiectului
Dupa ce intelegeti intentia de cautare a utilizatorului, veti dori sa acoperiti subiectul pe deplin.
Aceasta inseamna sa raspundeti la orice intrebari pe care utilizatorul le are cu privire la subiect. Un prim pas este sa va uitati la clasamentul actual al rezultatelor cautarii si sa vedeti ce este acoperit.
De asemenea, ati putea lua nota de orice caseta cu intrebari care apare in paginile cu rezultate ale motorului de cautare:
Lungimea continutului
Desi exista unele date conform carora continutul mai lung tinde sa ocupe pozitii mai bune in clasamentul rezultatelor cautarii, de dragul redactarii SEO, este recomandat sa scrieti suficient pentru a acoperi subiectul.
Scrierea doar de dragul scrisului nu va va ajuta sa va atingeti obiectivul final real – de a va clasa printre rezultatele cautarii si de a avea vanzari.
Deci, scrieti despre ceea ce le pasa utilizatorilor si raspundeti intrebarilor lor.
Construirea increderii
In articolul dvs., faceti o sustinere, o argumentare a ideilor dvs. cu statistici si exemple pentru a va ajuta sa construiti increderea si sa convingeti cititorul de punctul dvs. de vedere.
Ca scriitor, ceea ce faceti aici este stabilirea unor obiective pe termen lung.
In mod firesc, clientii sunt atenti la un blog sau la un articol care exista pur si simplu pentru a le vinde ceva.
Cu toate acestea, sunt recunoscatori pentru scrierea care ii ajuta sa economiseasca timp sau ii ajuta sa-si imbunatateasca viata.
Aceasta recunostinta ii va determina sa aiba incredere in dumneavoastra, iar aceasta incredere va avea ca rezultat, in timp, cresterea vanzarilor.
Impartiti-va continutul cu ajutorul titlurilor
Utilizarea etichetelor de titlu pentru a va diviza continutul va ajuta sa mentineti citirea atentiei cititorilor si îmbunătățește capacitatea de scanare.
Astfel, oamenii isi vor mentine interesul fata de continutul dvs., comparativ cu simpla respingere a paginii.
Paragrafe scurte
Pastrarea paragrafelor scurte, pana la 1-3 propozitii, va contribui, de asemenea, la imbunatatirea lizibilitatii continutului dvs.
Acest lucru rezulta in captarea interesului cititorului, ceea ce e total diferit fata de incercarea de a citi un text lung.
Linkuri externe
In cele din urma, trebuie sa va asigurati ca redactarea dvs. are un numar mare de linkuri autoritare. Acest lucru ii ajuta pe cititori in aceeasi masura in care ajuta motorul de cautare Google.
Utilizatorii, desigur, adora capacitatea de a cerceta in continuare un subiect. Oferind linkuri de incredere, le permiteti cititorilor sa verifice de doua ori ceea ce spuneti cu un singur clic.
Intre timp, Google considera ca dorinta dvs. de a va conecta la alte surse este un semn ca site-ul dvs. web poate functiona si poate colabora cu alti scriitori. Prin urmare, algoritmul Google va pozitiona site-ul dvs. web mult mai sus in clasamentul rezultatelor cautarii.
Scriere persuasiva
Toate scrierile SEO se invart, in cele din urmă in jurul termenului „call to action”.
Trebuie sa aveti in vedere un obiectiv, cum ar fi sa ii determinati pe utilizatori sa cumpere un produs sau sa se inscrie pentru o lista de corespondenta. Asta inseamna ca restul scrierii tale trebuie sa coincida cu acest obiectiv si sa ajute la realizarea lui.
Asa cum am spus, totusi, clientii sunt atenti daca dati impresia de vanzator. Atunci, cum puteti face ca textul sa para persuasiv? Totul incepe cu scrierea din punctul de vedere al utilizatorului.
De exemplu, cititorii sunt, prin natura lor, curiosi cu privire la ceea ce puteti face pentru ei. In loc sa ii imploram sa se „Inscrie acum”, spuneti-le cum le va imbunatati asta viata.
De exemplu, „Incepeti sa va clasificati site-ul” (“Get Started Ranking Your Site”) ajuta cititorul sa isi imagineze rezultatul tangibil al efectuarii unei achizitii.
De la titlu la CTA, luati in considerare punctul lor de vedere. Demonstrati ca le intelegeti preocuparile si, daca este cazul, demonstrati cum puteti face ca aceste temeri sa dispara.
Concluzie
Acestea sunt cateva dintre elementele de baza pe care doriti sa le luati in considerare pentru SEO Copywriting.
Cautati o companie care sa ofere cele mai bune servicii SEO pentru toate nevoile dvs. de continut? Ai nimerit unde trebuie.
Aici, la The HOTH, suntem specializati in furnizarea de continut relevant care ajuta la clasarea site-ului dvs pe o pozitie fruntasa in clasamentul rezultatelor cautarii. Pentru a vedea ce putem face pentru afacerea dvs., rezervati astăzi o consultatie SEO gratuită!
No Comments