Menu
Afaceri / Optimizare Seo / Web design

Sfaturi utile pentru un serviciu de relatii cu clientii de buna calitate

serviciu de relatii cu clientii de buna calitate

Chaturile live pe site sunt un instrument excelent de servicii pentru clienti pentru a va angajeaza in relatia cu clientii dvs. existenti si potentiali. Acestea ofera clientilor confort in timp real si ajuta echipa de servicii pentru clienti sa creeze relatii mai puternice cu cumparatorii online.

Ajutarea clientilor dvs. in timp real inseamna, de asemenea, ca afacerea dvs. sa rezolve mai rapid problemele lor, pastrandu-i implicati si interesati, ceea ce duce la cresterea increderii lor direct pe pagina produsului. Acest lucru va ajuta, de asemenea, echipa de servicii pentru clienti sa se deplaseze prin cereri si reclamatii mai repede decat de obicei.

Stiati ca 44% dintre consumatorii online spun ca intrebarile la care raspunde o persoana in direct, in timp ce se afla in mijlocul unei achizitii online, sunt una dintre cele mai importante caracteristici pe care un site web le poate oferi? De asemenea, este recomandat sa implementati live chat pe paginile care se convertesc la o rata de 2% sau mai putin in acest moment.

Nu faceti accesul la chat prea complicat. Solicitati adresele de e-mail si numerele de telefon ale clientilor dvs., date care ar trebui sa fie suficiente pentru a incepe conversatia.

Faceti din chat un widget pop-up in partea dreapta. Nu doriti ca clientii dvs. sa caute asistenta, ci doriti sa stie ca este intotdeauna aici pentru ei, daca au nevoie.

Dupa ce ati implementat chatul este nevoie si de servicii de asistenta online care sa va ajute sa il managerizati corect si de aceea va recomandam sa urmati linkul de mai sus in acest scop.

E-mailul este prea impersonal pentru a oferi un serviciu excelent pentru clienti? Nu credem. E-mailul este o modalitate excelenta pentru ca clientii sa stie ca vor primi un raspuns la intrebarea lor, in special atunci cand se confrunta cu chat-uri live inchise si linii telefonice inchise in afara programului de lucru.

Ati mai avut nevoie sa discutati cu o echipa de servicii pentru clienti dupa ora 18:00? Da, am trecut cu totii prin asta si este o lupta. Mai ales in perioadele dificile.

Acesta este motivul pentru care cel mai sigur mod de a contacta o echipa de servicii pentru clienti este inca e-mailul.

Cheia unui serviciu excelent pentru clienti prin e-mail este sa gasim un brand prietenos, care se implica in relatiile cu clientii, indiferent de circumstante. Lucrurile sunt usor interpretate gresit prin e-mail, de aceea este important sa fii extrem de atent. De asemenea, ar trebui sa va asigurati ca dati un raspuns cat mai rapid. Chiar daca mesajul nu face decat sa anunte clientul ca ati primit solicitarea, acesta arata ca si raspunsul va veni cat mai curand.

Utilizati numele clientului dvs. si indiferent de problema, intotdeauna, cereti-va scuze.

Oferiti una sau mai multe (in mod ideal, mai multe) solutii pentru problema clientului.

Daca clientul raspunde la e-mailul dvs., asigurati-va ca acelasi asistent preia conversatia. Nu e nimic mai rau decat sa fii nevoit sa-ti explici problema din nou. Toti suntem un pic incordati acum, deci, mai ales, fiti amabili si intelegatori.

No Comments

    Leave a Reply

    For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

    I agree to these terms.