Menu
Blog

Cateva tipul de barci cu motor

Cateva tipul de barci cu motor

Auxiliar

Auxiliarele sunt adesea folosite pentru a transporta persoane si echipamente intre coasta. Cele mai frecvente sunt barcile gonflabile mici, cu un motor exterior de mica putere, care pot fi stocate si desfasurate cu usurinta. Multe dintre ele sunt realizate din PVC sau Hypalon si au podele gonflabile sau rigide. Cu toate acestea, exista, de asemenea, auxiliare sofisticate concepute pentru iahturi si superyachts.

Jet ski-uri

Jet ski-urile sunt compacte si usoare, cu propulsie cu jet de apa care le ajuta sa pluteasca  mergand printr-un concept similar cu bicicletele rutiere. Exista jetski pentru  una, doua sau trei persoane si sunt usor de utilizat si intuitive.

Barca cu arc deschis

Barca cu arc deschis sau Bowrider este un tip foarte popular de barca de zi. Este un  stil  american, iar aspectul sau clasic include, de obicei, o canapea in forma de V in prova si scaune . Acestea au de obicei un motor puternic la bord, aripioare directionale, balasturi reglabile pentru a controla navigarea si o varietate de accesorii si optiuni pentru a putea personaliza barca. Puteti obtine  permis barca Skipperacademy cu un curs acreditat.

Barci semi-rigide

Barcile semi-rigide sunt tipuri de barci rigide si flotoare gonflabile cu motor intra sau exterior. Acestea au fost initial popularizate ca barci de lucru pentru siguranta profesionala sau utilizari de marfa. Incetul cu incetul, acest tip de barca a fost adaptat la piata barcilor de agrement, datorita pretului si versatilitatii sale.

Barci de cabina si nave de croaziera

Barcile de cabina au cazare de baza pentru doua persoane, in timp ce o nava de croaziera are cazare pentru trei persoane minim. Aranjamentul cel mai comun este cabina de pilotaj deschisa si arcul inchis unde exista, de obicei, cabina principala. Alegerea unei  nave de croaziere sau a unei barci de cabina implica decizia daca preferati elementul sportiv (viteza, performanta) sau croaziera (spatiu, confort), deoarece acestea nu merg de obicei mana in mana.

Barci de pescuit sportiv

Exista mai multe tipuri de barci de pescuit sportiv: de la barci de pescuit cu o lungime de cinci metri, la barci cu o lungime de 25 de metri. In ciuda diferentelor de dimensiuni, ele au mai multe lucruri in comun: un manson larg cu stabilitate si spatiu; un arc ridicat care protejeaza de valuri; un V adanc pentru a netezi impacturile si o pupa cu flotabilitate buna pentru un confort mai mic la viteza redusa.

Tipuri de nave de pescuit

Exista o mare varietate de tipuri de barci de pescuit pe piata nautica, deci este important sa cunoasteti caracteristicile si functionalitatile fiecaruia pentru a alege una. In acest articol explicam principalele caracteristici ale  tipurilor de barci pentru a  ajuta sa decideti.

Dincolo de tipul de tehnica sau material pe care il utilizati pentru a obtine capturile, tipul de barci de pescuit devine foarte important, fie ca este vorba de o barca de care sa te ajuti atunci cand ai diferite echipamente de pescuit la mare adancime . Adevarul este ca varietatea conceptelor oferite de piata merita studiata inainte de a defini o achizitie.

O mica parte din istoria navigatiei

De-a lungul istoriei, navigatia a fost o forma cheie de propulsie care a permis o mobilitate mai mare decat calatoria pe uscat, fie pentru explorare, comert, transport sau razboi, si care a crescut capacitatea de pescuit, in comparatie cu cea de pe tarm.

Pana la imbunatatirile semnificative in transportul terestru care au avut loc in timpul secolului al XIX-lea, daca transportul pe apa era o optiune, acesta era mai rapid, mai ieftin si mai sigur decat a face aceeasi calatorie pe uscat. Acest lucru s-a aplicat in mod egal la traversarile pe mare, calatoriile de coasta si utilizarea raurilor si lacurilor.

Exemple de consecinte ale acestui fapt includ comertul mare de cereale in Marea Mediterana in perioada clasica. Orase precum Roma se bazau in totalitate pe livrarea de catre nave a cantitatilor mari de cereale necesare. S-a estimat ca a costat mai putin pentru o nava cu panze a Imperiului Roman sa transporte cereale pe lungimea Mediteranei decat sa deplaseze aceeasi cantitate 15 mile pe drum. Roma a consumat aproximativ 150.000 de tone de cereale egiptene in fiecare an in primele trei secole d.Hr.

Un comert similar, dar mai recent, cu carbune, a fost de la minele situate aproape de raul Tyne pana la Londra – care se desfasura deja in secolul al XIV-lea si crestea pe masura ce orasul crestea in dimensiune. In 1795, 4.395 de marfuri de carbune au fost livrate la Londra. Pentru aceasta ar fi fost nevoie de o flota de aproximativ 500 de nave ( care fac 8 sau 9 calatorii pe an). Aceasta cantitate s-a dublat pana in 1839. ( Primul colier alimentat cu abur nu a fost lansat pana in 1852, iar ambarcatiunile cu vele au continuat sa functioneze pana in secolul al XX-lea.)

No Comments

    Leave a Reply

    For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

    I agree to these terms.