Menu
Blog

Ce este un incarcator?

Ce este un incarcator?

Un incarcator frontal pe roti este o piesa de echipament de constructii care poate ridica, incarca si muta cantitati mari de material. Datorita cupei sale mari, incarcatorul poate fi utilizat in diverse scopuri pe un santier de constructii.

Acesta poate fi utilizat pentru manipulare, adica pentru incarcarea si descarcarea materialelor, dar si pentru deplasarea pamantului, curatarea suprafetelor si umplerea santurilor, in contextul lucrarilor de terasament. Evident, trebuie analizate si datele privind forta de rupere si de ridicare, dar nu trebuie sa neglijati aspectul practic al intretinerii.

Sunt componentele interne ale incarcatorului pe roti usor accesibile pentru inspectia si intretinerea de rutina? Are producatorul reputatia de a construi echipamente de constructii durabile?

Cum aleg un incarcator?

Exista o serie de modele diferite de incarcatoare, care difera in functie de greutate, capacitatea cupei si mijloacele de deplasare (roti sau senile). In timp ce majoritatea incarcatoarelor sunt dotate cu pneuri, unele modele sunt echipate cu senile pentru a lucra pe terenuri dificile.

Atunci cand inchiriati incarcatorul de la Tracktor, va trebui sa alegeti din catalogul nostru masina care se potriveste cel mai bine nevoilor voastre. Iata cateva sfaturi pentru a va ajuta sa faceti alegerea!

Dimensiunea lucrarii

Incarcatoarele sunt masini mari, ceea ce face ca utilizarea lor in zonele urbane sa fie nepractica. Pentru lucrarile urbane (sau pentru lucrarile de mici dimensiuni), cea mai buna solutie este sa inchiriati un incarcator compact. Dimensiunile reduse ale bobcat-ului ii permit sa acceseze cu usurinta santierul, spre deosebire de incarcator.

Poate incarca si descarca camioane si, bineinteles, poate transporta volume mari de materiale.

Pentru lucrari mai mari de demolare sau de terasament, incarcatoare de dimensiuni mari ofera mai multa putere si capacitate. Acest lucru inseamna ca lucrarile pot fi efectuate mai rapid si mai eficient. Exista, de asemenea, dimensiuni ale utilajului care trebuie luate in considerare, cum ar fi inaltimea maxima de descarcare, adancimea de sapare si raza de actiune la inaltimea maxima.

  • Cantitatea de material care urmeaza sa fie mutat: Aceasta va determina dimensiunea cupei incarcatorului vostru. Cu cat trebuie sa manipulati mai mult material, cu atat mai mare trebuie sa fie capacitatea cupei. Masinile noastre au o capacitate cuprinsa intre 800 si 5400 de litri. Pentru proiectele mari de terasamente, se recomanda utilaje cu o capacitate cuprinsa intre 1200 si 5400 de litri. De exemplu, incarcatoarele sunt utilizate pentru operatiuni de reciclare dupa demolari, pentru lucrari miniere si chiar pentru constructia de drumuri.
  • Tipul de teren: Daca sunteti hotarat sa folositi un incarcator pe roti sau un incarcator pe senile, luati o decizie in functie de mediul in care va aflati! Pe terenuri noroioase, instabile sau greu accesibile, incarcatorul pe senile este indispensabil. Senilele impiedica masina sa se scufunde in sol si ii confera stabilitate. Acest lucru ofera o mai mare siguranta pentru sofer si pentru cei din jur. Principalul dezavantaj al incarcatorului pe senile este viteza redusa de deplasare
  • Incarcatoarele pe roti sunt preferate atunci cand santierul este usor de accesat si trebuie parcurse distante mari. Rotile sunt potrivite pentru terenuri uscate si dure si, impreuna cu motorul puternic, confera masinii un impuls puternic inainte.

Ce sunt incarcatoarele frontale?

Incarcatoarele sunt utilizate in principal pentru incarcarea materialelor in camioane , asezarea tevilor, curatarea molozului si sapat. Un incarcator nu este cea mai eficienta masina pentru sapat, deoarece nu poate sapa foarte adanc sub nivelul rotilor, cum ar fi un buldoexcavator sau un excavator.

Capacitatea unei cupe de incarcare poate fi de la 0,5 la 36 m 3, in functie de dimensiunea masinii si de aplicarea acesteia. Capacitatea cupei incarcatorului frontal este in general mult mai mare decat capacitatea cupei a unui buldoexcavator .

Spre deosebire de majoritatea buldozerelor , majoritatea incarcatoarelor sunt pe roti si nu sunt pe senile , desi incarcatoarele pe senile sunt comune. Au succes acolo unde materialele cu muchii ascutite din resturile de constructii ar deteriora rotile de cauciuc sau acolo unde pamantul este moale si noroi.

Rotile ofera o mobilitate si o viteza mai bune si nu deterioreaza drumurile asfaltate la fel de mult ca si senile, dar ofera mai putina tractiune.

In zonele de constructii, incarcatoarele sunt, de asemenea, folosite pentru a transporta materiale de constructie, cum ar fi caramizi, tevi, bare metalice si unelte de sapat pe distante scurte.

Incarcatoarele frontale sunt utilizate in mod obisnuit pentru a indeparta zapada , in special de pe trotuare, parcari si alte zone prea mici pentru utilizarea plugurilor de zapada si a altor echipamente grele. Acestea sunt uneori folosite ca pluguri de zapada cu un atasament pentru plug de zapada , dar au in mod obisnuit o galeata sau un cos de zapada, care poate fi folosit si pentru a incarca zapada in compartimentul din spate al unui plug de zapada sau al unui autobasculant.

Galetile cu varf inalt sunt potrivite pentru materiale usoare precum aschii, turba si pietris usor si atunci cand galeata este golita de la inaltime.

No Comments

    Leave a Reply