Menu
Afaceri

Cele mai importante motive pentru care sa iei in calcul instalarea unui chat online pe site

Cele mai importante motive pentru care sa iei in calcul instalarea unui chat online pe site

Inca mai canalizati cele mai multe solicitari de asistenta pentru clienti prin alte mijloace – fie ca este vorba de e-mail, de social media sau chiar de comunicarea clasica prin posta. Este important sa analizati cele mai bune mijloace de customer care pentru a oferi clientilor cele mai bune resurse.

Adevarul este ca chat-ul live este de departe  cel mai bun format pentru asistenta in timp real pentru clienti. Acest „format unic pentru a le controla pe toate” ofera mai multe beneficii si ofera un nivel mai mare de satisfactie a clientilor pe care alte metode nu le pot oferi. Exista o multime de statistici care sustin superioritatea chat-ului live. Iata, asadar, cele mai mari beneficii ale chat-ului live pentru asistenta clientilor sustinuta de date.

  1. 73% dintre clienti sunt multumiti dupa ce au folosit chat-ul live, mai mult decat orice alta forma de asistenta pentru clienti, cum ar fi e-mail, telefon sau social media.
  2. 44% dintre clienti au raportat ca o persoana care a raspuns in direct la intrebarile lor in timpul unei achizitii online a fost una dintre caracteristicile esentiale pe care un site web le poate oferi.
  3. In timp ce efectuau o achizitie online, 83% dintre clienti au avut nevoie de sprijin in direct pentru asistenta.
  4. 94% dintre clientii invitati proactiv la chat au fost oarecum sau incantati de experienta lor de chat live.
  5. 90% dintre clienti considera ca chatul live este util in general.
  6. 62% dintre clienti au fost mai inclinati sa achizitioneze produse online daca exista asistenta pentru clienti in direct.
  7. 38% dintre clienti au spus ca au achizitionat datorita unei sesiuni de chat live in sine. Echipa de vanzari poate utiliza, de asemenea, chat-ul live pentru interactiunea cu vizitatorii site-ului si pentru incheierea ofertelor.
  8. S-a constatat ca disponibilitatea asistentei live chat a scazut cu pana la 30% abandonul cosurilor de vanzari, ceea ce a crescut vanzarile.
  9. 63% dintre clienti au raportat ca este mai probabil sa revina pe un site care ofera chat live.
  10. Chatul live este rentabil.
  11. Chat-ul in direct reduce numarul de apeluri live, ceea ce este mai bine pentru afaceri, deoarece agentii de chat-uri live pot suporta mai multe chat-uri, dar nu mai multe apeluri telefonice. Unele companii au raportat pana la o rata de deviere de 70% de la asistenta telefonica la chat-ul live.

 

  1. 79% dintre respondenti intr-un sondaj au declarat ca prefera chat-ul live, deoarece au primit raspunsuri rapide.
  2. 60% dintre clienti au spus ca urasc asteptarea mai mult de un minut. Un raspuns dureaza in medie doar 23 de secunde pentru ca un agent de chat live sa raspunda si doar 46 de secunde pentru a rezolva problema unui client.
  3. 45% dintre consumatorii americani vor abandona o tranzactie online daca intrebarile sau preocuparile lor nu sunt abordate rapid.
  4. Navigare pe site : cumparatorii confuzati ar putea avea nevoie de ajutor pentru a gasi un anumit articol. Daca nu pot gasi un articol, agentii de servicii pentru clienti pot oferi asistenta proactiv.

 

No Comments

    Leave a Reply